Våfflor

Hejsan :)

Nu är ja tillbaka, har hängt massa tvätt nyligen, känner mig ganska så duktig :P Sitter och kollar på tv igen, känns som om ja verkligen inte gör nåt, men va ska man göra när alla går i skolan och inte orkar åka in till stan?

ska faktiskt ta och äta våfflor snart, blev bara så hemskt sugen.

Och jag är ännu mer sugen på en tatuerig och två piercigar till. Har ju mina två redan men är så himla sugen på en till. Vet inte riktigt vart ja vill ha den, vet inte heller motiv. Tycker de är så sjukt jävla snyggt. Men de kan nästan kännas lite jobbigt att man faktiskt ska ha den där hela sitt liv och man vill inte dirket ångra sig efter ett år. Vill även ta hål i tungan och bröstvårtan. Har hål i ögonbrynet, tragus och naveln nu, men de är så tråkiga ställen. Är lite sugen på anti tragus eller va de heter, men de gör nog cp ont. Men  snart när ja fyller så blir ja nog som en liten spikmatta (a) men jag måste även tänka på alla jobb... de är nog inte de lättast att få om man har hål överallt. Men på mitt jobb som ja har nu så säger dom inget :) de e bra.

Men nu måste ja käka, hörs sen ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0